Waarom lid worden?

Als lid van onze vereniging heb heb je toegang tot alle evenementen die wij organiseren. Daarnaast krijgen al onze leden een korting bij frisbeewinkel.
Als vereniging zijn wij lid van de NFB (Nederlandse Frisbee Bond) en jij als lid automatisch ook! Een voordeel hiervan is dat al onze leden zijn verzekerd tijdens onze evenementen.
Op onze kalender hiernaast kun je zien wanneer wij evenementen organiseren!

Wil je het liever even uitproberen? Kom op een verenigingsavond vrijblijvend langs om te kijken of de sport wat voor jou is! Wij zorgen dat jij de eerste paar keer wat schijven van ons kunt lenen.

Kosten

Discgolf is een relatief goedkope sport. De baan in Groningen is voor ons vrij te gebruiken. Toch hebben we uiteraard inkomsten nodig voor het organiseren van evenementen. Daarnaast dragen we contributie af aan de NFB. De kosten voor het lidmaatschap van Discgolfblub Groningen zijn dus:
Junioren (t/m 17 jaar) €25,- per jaar.
Volwassenen €45,- per jaar.

Wil je graag lid worden? Vul dan onderstaand formulier in! Werkt het onderstaand formulier niet? Probeer het dan via deze link. Zodra je een bevestiging van ons krijgt is de aanmelding geslaagd!